.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گمانه زنی ها آغاز شد ؛
چه کسی رئیس سازمان مدیریت مازندران می‌شود؟
شمال نیوز : پس از انتصاب امید علی پارسا به سمت ریاست مرکز امار ایران سه گزینه برای تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران مطرح هستند.....

به گزارش شمال نیوز خبرهای رسیده به خبرنگار ما ، پس از انتصاب امید علی پارسا به سمت ریاست مرکز امار ایران سه گزینه برای تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح هستند.

نوربخش ، از بدنه سازمان مدیریت

یکی از گزینه های جدی و اصلی تصدی مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران « محمود نوربخش » است .

وی که هم اکنون مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است از مدیران مورد وثوق پارسا به شمار می رود و از این رو احتمال انتصاب وی به این سمت بیش از دیگر گزینه هاست .

نوربخش اهل نکا و از بدنه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است .

احمدی ؛ مدیر با سابقه

جعفر احمدی ، فرماندار فعلی نکا که کلکسیونی از مسئولیت های حساس در گذشته را در رزومه خود دارد یکی از گزینه های مطرح برای تصدی مسئولیت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران است .

وی که مسئولیت های مهم و مرتبطی مانند معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران و قم ، مدیرکلی آمار و اطلاعات استانداری مازندران و ... را تجربه کرده ، هم اکنون مورد اقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان است .

احمدی سابقه 40 ماه حضور در دفاع مقدس دارد و از مدیران ایثارگر کشور بشمار می رود .

رازجویان ....

مهدی رازجویان ، سرپرست سابق معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران یکی دیگر از گزینه های جدی برای تصدی مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به شمار می رود .

این مدیر جوان که مورد وثوق استاندار مازندران نیز به شمار می رود اصلی ترین گزینه ربیع فلاح جلودار است اما گفته می شود « رازجویان » بنا به دلایلی که هیچگاه بیان نشده است از قبول این مسئولیت خودداری می کند .

حال باید دید آیا مدیران ارشد استانی می توانند وی را برای پذیرش این مسئولیت متقاعد نمایند .

یک زن ، اهل بابل ....

لیلا واثقی که  در تیرماه سال 94 در حكمي از سوي ربيع فلاح استاندار مازندران به عنوان مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري مازندران منصوب شده بود حالا با رفتن پارسا به آمار ایران  به عنوان یکی از گزیته های مورد نظر استاندار مازندران برای تصدی ریاست سازمان مدیریت استان یاد می شود.

واثقي اهل بابل و داراي دكتراي اقتصاد بين الملل و اقتصاد كشاورزي است

دورخیز مالیاتی ها برای سازمان مدیریت

مدیرکل اقتصاد دارایی مازندران نیز از گزینه‌های دیگر برای ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران مطرح است.

 قاسم پیشه اصالتآ اهل بابل و دارای 28 سال سابقه کاری می باشد .

وی پیش از این ذیحساب دستگاهها اجرایی در استان های مازندران و گلستان، معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی بوده  و از سال 92 نیز با روی کار امدن دولت جدید به عنوان مدیرکل اقتصاد دارایی  مازندران در حال فعالیت است.

بازهم فرهاد صفایی ....

قبلا نیز بارها نام این مدیر کهنه کار ساختمان استانداری برای تصدی مسئولیت هایی نظیر معاونت استانداری در ادوار مختلف به گوش می رسید اما در نهایت گزینه ای دیگر معرفی شده است .

فرهاد صفایی که در دولت گذشته مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوده و در حال حاضر نیز مشاور استاندار مازندران است از دیگز گزینه تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران می باشد.

صفایی اهل قائم شهر است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بخشی 30 مرداد 1395
سلام بر سایت شمال نیوز .. جناب آقای نوربخش ریا ست سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران منصوب شد... تبریک به این برادر خوب
123 30 مرداد 1395
با توجه به اینکه استان مازندران جزء کم کارترین استانها بشمار میرود پیشنهاد میشود سازمان مدیریت وبرنامه ریزی که یک سازمان بی مشغله هم میباشد حذف شده تا منبعد مردم دغدغه ای نداشته باشند .
- 30 مرداد 1395
فرهادصفايي بدليل سوابق كاريش در سازمان مديريت وفعاليتهاي متعدد درجهت توسعه استان ميتواند بهترين گزينه باشد
آشنا 30 مرداد 1395
سلام لطفا معرفی افراد را کامل بنویسید دکتر صفای فرد با لیاقت و دارای مدرک دکترا بهترین گزینه بجای دکتر پارسا میباشد.دوستداران نکائ زحمات دکتر را فراموش نمکنند
علی _ نتاج 30 مرداد 1395
برای سرکار خانم دکتر واثقی آرزوی موفقیت روز افزون داشته و ایشان در سمت یاد شده اصلح میدانیم.
دوست 30 مرداد 1395
سلام جناب آقای دکتر صفای مدیر مدبر وبا لیاقت در عرصه کار برای نظام جمهوری و مسئولی برای طرح اقتصاد مقاومتی برای استان بوده و هم اکنون میباشد و انشاء الله مسئولین بخصوص دکتر فلاح و نوبخت و نمایندگان فرد ی هچون ایشان را در راس امور قرار دهند.وفاداران رهبری ساری
حسین 30 مرداد 1395
اقای صفایی لایق ترین گزینه هست.تنها گزینه ای که سابقه کارشناسی تا معاونت در سازمان مدیریت داشته و با اصول مدیریت و بودجه آشنایی کامل دارد. بهتر است گزینه بومی برای مدیریت بودجه استان نصب شود.
اسماعیل علیزاده کوکباغی 31 مرداد 1395
درود بر استاد گرامی خانم واثقی
نا شناس 31 مرداد 1395
جناب آقاي دكتر رمداني - مدير محترم سايت شمال نيوز
با سلام
خانم واثقي تحصيكرده تاجيكستان و ساروي است نه بابلي باتشكر
مدير 31 مرداد 1395
مهندس رازجويان يكي از بهترين مديران ،توانمندترين ، ولايتي ترين
خوش اخلاق ترين و سالم ترين مديران حال حاضر استان است كه كليه ارباب رجوع از عملكرد ايشان راضي هستند.
چه در دوره معاونت اقتصادي استانداري
چه در دوره مشاور عالي استانداري
چه در دوران مديركلي دفتر فني استانداري
چه در دوران شهردار بودنشون
چه در دوران ....

كليه مديراني كه باايشون كار كردند اذعان دارند به اين موارد
موثق 31 مرداد 1395
طبق اخبار بسيار موثق ، اين مسئوليت ابتدا به آقاي مهندس رازجويان ، مشاورعالي استاندار به صورت جدي پيشنهاد شد هم از جانب استاندار محترم و هم از سوي مديران ارشد سازمان برنامه و بودجه كشور
ولي ايشون به دلايل و مصلحتهايي اين مسئوليت را نپذيرفتند و فرد ديگري رو پيشنهاد دادند كه از مجموعه سازمان مديريت است و كارش تمام شده است براي رياست سازمان
- 31 مرداد 1395
فرهاد صفايي شخص با تجربه است كه در تمام قسمتهاي برنامه ريزي كاركرده وداراي كتاب ميباشد در مقايسه با ساير شخصيتهاي مورد اشاره داراي برتري كاري است .
یکی 31 مرداد 1395
نه خانم واثقی بابلی است نه آقای قاسم پیشه , پس آدرس اشتباه ندین و الکی ذهنهارو منحرف نکنین آقا یا خانم شمال نیوز
نا شناس 31 مرداد 1395
این دولت دست هیچی بر ننه صبر حاکنین احمدی نزاد به تا همه از دست کلید ساز راحت بویم
دلسوز استان 31 مرداد 1395
با سلام
چرا از مدیران با تجربه استان که در مرکز هستند ، دعوت نمیشود این مسولیت مهم را بپذیرند؟؟
كارمند 31 مرداد 1395
متاسفانه خانم واثقي از طريق چند تا خبرنگار اسم خودشو توي ليست گزينه ها گذاشته چطور ايشون كه از مديريت دوتا كارشناس برنمياد داعيه رييس سازماني داره فردي كه درطول يكسال مديركليش سه تا راننده عوض كرد سه تا مسئول دفتر به خاطر عدم مديريت قوي كليه كارشناسان دفتر اقتصادي باايشون مشكل دارند فردي كه دفتر اقتصادي رو از عرش به فرش كشوند قدرت و ابهت مديركل اقتصادي رو به پايين ترين حدش رسوند چطور داعيه داره ؟؟؟؟؟؟
مازنی 30 مرداد 1395
ماشاالله به تبلیغات .هرکسی چندنفررااجیرکرده تابراش بنویسند.این پست تحت نظرجناب دژ می باشه هرکی روبخواد می ذاره گزینه اش نه رازجوست نه صفاجو.گزینه ازشرق استان آقای نوربخش
اباوالقاسم 30 مرداد 1395
چناب نوربخش.شخصیست توانمندوبی حاشیه همچنین بدون حاشیه!ازدیارنکا
همکار 30 مرداد 1395
اگه دلتان برای استان میسوزد از جناب دکتر فرهاد صفایی از نیروهای باتجربه وسالم بدنه سازمان برنامه وبودجه استفاده کنید
احمد 30 مرداد 1395
دکتر محمدپور گزینه خوبی هست
سیدحسن طاهر 30 مرداد 1395
باسلام و احترام
جناب آقای دکتر قاسم بیشه انسانی است بسیار مقتدر، کاردان، خبره و مدیر توانمند می باشد.
نا شناس 31 مرداد 1395
جناب آقای رمدانی
مدیر محترم سایت شمال نیوز
با سلام واحترام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی زود هنگام جنابعالی به مردم شریف استان وبا امعان نظر به اینکه این سایت از طریق مخاطبآن داخلی و خارجی مورد بازدید قرار میگیرد؛ به استحضار میرساند ؛ نه تنها خبر شما موثق نیست بلکه در خصوص خودم از اساس باطل است بنده بعنوان خدمتگذار در سازمان اقتصاد ودارایی و همکارانم در اداره کل امور مالیاتی و دیگر ادارات زیر مجموعه وزارت دارایی نه تنها دور خیزی برای تصدی مسولیت مذکور بر نداشتیم، بلکه خیز نزدیک را هم صلاح ندانستیم. نمی دانم در خصوص اسامی که شما در سایت با القاب و سوابق ناصحیح مرقوم داشتید از چه مستنداتی احصاء نمودید ! مع الوصف در این موقعیت حساس هر فردی مسولیت ریاست سازمان را بپذیرد و قبول کند که در این استان خدمت کند اینجانب به نمایندگی از اقتصاد و دارایی با تمام داشته ها کمک خواهیم کرد تا در آن سازمان حرفه ای و تکنیکآل که سکانداریش کار هر کسی نیست موفق شود.
با احترام مجدد- قاسم پیشه:
نماینده وزیر و مدیرکل اقتصاد ودارایی
ع.میری 31 مرداد 1395
تاسف به استانی که با وجود نیروی باعرضه و توانمند و با سواد واقعی همچون آقای نوربخش دنبال گزینه ای دیگر باشند فردی که فقط با تکیه بر عنصر سواد و تعهد و توانمندی قابل قیاس با هیچیک نیست بی شک هر رییس دیگری باید باز هم از ایشان راه و چاه رو یاد بگیره
معصومی فر 31 مرداد 1395
سلام ضمن احترام به دیگرکاندیدای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی آقای دکترصفایی مدیرلایقی است
م.ه.د.ي 1 شهريور 1395
باسلام
جناب دكتر نوربخش مطمئناً با تواناييهاي بالايي كه دارن يقيناً از عهده اين مسئوليت بر مي آيند البته با همكاري كاركنان خوب سازمان مديريت و برنامه ريزي كه ايشون رو دوست دارند..موفق باشيد
نا شناس 2 شهريور 1395
باسلام جناب آقاي احمدي دونچالي ازمديران باتجربه سازمان از بهترين مي باشد مدير لايقي است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.949 seconds.